Fortfarande sjukling...Back to the top

Insjukna natten till tisdagen och sedan dess har det bara blivit värre med denna influensan som jag förbannar. För varje dag som går när jag är sjuk förväntar jag mig att det ska bli bättre, men nej. Brukar inte vara den som rusar till pillerna direkt heller, men den här veckan har pillerburken använts flitigt då hela min kropp ömmar och det känns som min hjärna flyttar sig. Härom natten kunde jag inte sova för att jag till och med hade ont i armbågarna och ögonen. Sedan dess ser det ut som jag konstant storbölar eftersom ögonen rinner som in i och näsan oxå för den delen. Hur mkt vätska har min kropp lixom...öhh. Sova för mig är en dröm som skulle underlätta men går inte så bra. Stör stackars R när jag inte sover oxå! Mina ögon är röda och ögonlocken svullna...ser ut som jag har två Paris lazy eye :(
Hårda är dem här i Schweiz oxå...är du hemma tre dgr måste du ha läkarintyg...tänk om vi belastat sjuksystemet för det i Sverige? Antar att de behöver folk till att belasta sjukvården mer här. Så imrn ska jag ti farbror doktorn! Får se hur det går med mina tyska "sjuktermer":)

R är ganska upptagen men han försöker muntra upp lite då och då. Igår blev det Cindys take out + fet chokladkaka :)

Håller tummarna att det värsta är över nu och att jag är frisk imrn så jag kan följa med och åka skidor i helgen...I wish

Kommentarer
Postat av: Tarziii

Tack så mycket :D Det här med att låta den växa ut är inget problem, mitt hår växer so ogräs.. Typ två veckor efter att jag har klippt raklugg kommer jag kunna ha den som snelugg.. hahaha, ganska jobbigt faktiskt :( jaa eller huur, på sommaren kommer man bara svettas i pannan om man har lugg xD kram!

2009-01-30 @ 00:43:50
URL: http://tarziii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0