Inspireras av kändisarna på röda mattanBack to the top

 
En nästan likadan klänning som AnneLynne McCord bar på People´s choice awards kan du finna i svart på Nelly för endast 599kr.


Inspireras av Kristen Bells klänning som bars på Critics choice galan och kör på en docksöt baggyklänning som går att finna för endast 299kr på Nelly i rosa och brun.


Inspireras även av Jennifer Anistons romantiska spets och siden klänning som hon bar på premiären av filmen Marley and Me. Går att finna något liknande på Nelly för endast 399kr.

Klicka hem dessa söta klänningarna på www.Nelly.com

Kommentarer
Postat av: Tarziii

Hejsan! Kan du hjälpa mig med en grej? Jag vet inte om jag ska klippa raklugg eller inte. Jag skulle bli jätteglad om du gick in och tittade på bilderna i mitt senaste blogginlägg och gav mig din åsikt :)

2009-01-28 @ 17:00:53
URL: http://tarziii.blogg.se/
Postat av: felicia

shit va snygg den där sista var!

fin blogg haru :)

2009-01-28 @ 19:18:43
URL: http://flajzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0