Jessica Simpson...U go girlBack to the top

Huvudrubrikerna lyder att Jessica Simpson skapar ramaskri i USA med sin viktökning. Förra gången var det Jennifer Love Hewitt man gick till attack mot och publicerade bilder på över hela USA när hon var på semester med sin pojkvän och badade i bikini. Kan inte även stjärnorna få slappna av från all viktstress ett tag? Så som folk jojobantar i Hollywood för roller och modelljobb är det  inte konstigt att det går från mega smalt till större när de slappnar av. Varför kan det inte bara vara lagom? Jag är inget Jessica Simpson fan men denna bruttan visar med sin viktändring att hon är het även som fyllig. Stående applåder till henne att hon ens vågar göra ett framträdande i sin nya större kropp som i Hollywoodmått är fet, och tydligen även enligt USA.s tidnigar. Jag vill benämna henne som fyllig och fortfarande sexig så bara lämna henne i fred. Låt henne vila från vikthetsen och sluta säga till världens ungdomar att detta är att vara fet.





Jag ser hellre Jessica som fyllig än som detta skelett på de andra bilderna. Plus att man måste ta i beaktning att om tidningarna är ute efter att utmåla Jessica som fet lär de försöka ta bilder som även är osmickrande för den som är smalare.

Kommentarer
Postat av: Tarziii

Oj, är det sant? Men för mig ser det helt normalt ut när jag tittar på min blogg :O Jag har provat att gå in med olika webbläsare också, men jag ser inte att menyn har halkat ner.. Vad konstigt! Jättesnällt av dig att säga hur jag ska göra, tack :)

2009-01-31 @ 19:10:59
URL: http://tarziii.blogg.se/
Postat av: Tarziii

Och nu svar på det andra inlägget xD :

Det är skitbra egentligen att du inte dricker te, för man blir beroende :O haha. Mina föräldrar har druckit te hela deras liv och dom måste ha minst 2 koppar te per dag, annars får dom ont i huvudet och mår jättedåligt o allt.



Tack så mycket, jag är nöjd med den hihi :D Vad menar du med att det mesta där är dubbat? :O Befinner du dig någon annanstans än Sverige? :O



Ja jag har sett Twilight och jag kan inte säga annat än OH MY GOD!!!!!!!!

2009-01-31 @ 19:16:10
URL: http://tarziii.blogg.se/
Postat av: Lisa

på bilden från 2004 ser hon ju läskig ut :S

2009-01-31 @ 19:48:21
URL: http://lisals.blogg.se/
Postat av: Anders

Ja, det här är ju rent av sjukt tycker jag. Som man tycker jag i alla fall att hon är betydligt snyggare nu när hon fått lite kurvor. Samma sak med Jennifer Love-Hewitt för något tid sen. Man visade några bikinifoton och påstod att hon blivit för tjock. Själv tyckte jag att hon var snyggare än någonsin. Vem är det egentligen som tycker att alla kvinnor skall se ut som benrangel??

2009-02-05 @ 16:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0