Sjukdomsuppdatering...Back to the top

Idag kände jag mig lite bättre, men bara lite. Iväg till farbror doktorn vid elva tiden. Mottagingen var ett mega snyggt ubermodern ställe. Doktorn kom ut till mig i och hälsa i en Acrombie and Fitch tröja. Killarna är galna i det märket här. Går till denna doktorn för att det är föreningens doktor så vi bara körde dit och sa Chur unihockey och fick vänta lite. Egentligen har han smockat med folk, men det gick snabbt. Ett stick i fingret, vilket jag hatar...men denna stickaren kändes inte alls, får köpa sådana till sjukvården i Sverige oxå. En snabb grund check up och lite medicin och tips på te sen var jag färdig. Men resultatet från stickprovet var allt annat än bra. De högsta inflammationsvärdet du kunde ha var 8 och jag hade 6,7 och idag mådde jag lite bättre. Kan ju undra vad det låg på innan? Så jag får inte gå och jobba på måndag heller och måste istället kma in för ett nytt stickprov, men det är ju ingen fara nu när jag inte känner det :) Hoppades bara på en någerlunda frisk helg.

Hem efter dr:n och prata med pappa på skype och sen till sängs. Var så fint väder idag så R och J stack och fika med sina termobyxor och solbrillor i bergen. Nu på kvällen har R spelat data...hmm oväntat. Så för att jag inte skulle vara ensam så kröp jag ner i gästsängen i datarummet oxå Dj:a R för mig. Digga så gott jag orka, men annars fick jag några fina Elvis imitationer av R :) Nu ska vi krypa ner och mysa och se film. Känner mig lite klarare i huvudet tack vare det där teet doktorn tipsade om. Med ren översättning blir det väl Lindenblommte, oxå klämmer man i lite citron och honung. Så idag drack jag te för första gången självmant. Blivit avskräckt av alla gånger jag blandade ihopa mammas te och min oboy när jag var liten...chock. Men detta teet såg ut som vatten fortfarande och var helt oki. Vuxenpoäng ;)

Kommentarer
Postat av: Tarziii

Har du aldrig druckit te förut? :O

2009-01-30 @ 23:16:56
URL: http://tarziii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0