Snart semester i SWEBack to the top

Nu ska jag bara ta mig igenom denna arbetsvecka för att på lör eftermiddag 12.20 sitta på ett plan till kära Sverige. Landar 14.05 i Köpenhamn och kmr vara lite grinig och uttråkad av resan. Gillar inte att flyga, det är så trångt och orörligt bara. Men jag älskar ju att flygplanen tar mig till alla underbara ställen jag har besökt och kmr besöka.
En vän gav mig denna insikt då hon efter en oerhörd lång och tråkig väntan på en flygplats sa "Jag älskar flygplatser". Jag fråga ju givetvis hur hon kunde göra det då vi uppenbarligen ogillade denna väntan på denna stora och stökiga flygplatsen. Och hon svara "För att det är den och dess flygplan kan ta oss vart vi än vill i världen". Denna filosofi har jag överfört på sjukhus som jag inte heller är så förtjust i. De gör ju oss oftast friska :)

Väl på tåget hem ti LA kmr jag sitta och trumma för att det är så nära. Min kära far kmr och hämtar upp mig och som vanligt ge mig en uppskattad bamsekram. När jag väl parkerat mina grejor hemma hos mina föräldrar och slått mig lite till ro i mitt gamla rum är jag redo för tid med bästa tjejerna. Jag hoppas på chickflick night! Längtar redan!

Kommentarer
Postat av: Gabriella

wiiihooo här bloggar linabina, lika fyndigt som gabbyflabby ;) haha snart är du hemma ikväll & då ska girlsen hoooka upp & ha trevligt. jag gillar flygplaster som kastrup , för där kan man glo i affärer & det gillar jag. ses på lördag babe ! LOVE

2009-01-07 @ 11:14:01
URL: http://gabbyflabby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0