Dagen spenderas med SaraBack to the top

Idag är jag ledig från jobb och dagen spenderas med Sara. Tack och lov för det! Kan inte låta bli att jag hade inte suttit här med min vän på detta viset om jag fortfarande varit i ett förhållande, tror jag. Jag har bara inte ansett mig ha tid, men ändå har jag inte ägnat den tiden med R. Jag har egentligen hittat tid somjag hade innan oxå, lite komiskt att komma på det så här bara.

Vi har varit på espresso house där Gabbsan numera jobbar, hetast där ;) Håller på lite mer med Saras skolarbete och snackar skit och framtid....hmm lr är det samma sak? Just nu kanske det känns så, men jag ser väl ett litet ljus i slutet av tunneln nu iallfall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0