Efter 5 år är det slut...Back to the top

I tisdags gjorde jag och Rickard slut efter att ha varit tillsammans i 5 år. Saknaden och smärtan är oerhörd, men vi vet båda att det är bäst såhär. Vi behöver växa för oss själva på vars ett håll! Vi var unga när vi blev tillsammans och allt det seriösa gick väldigt snabbt. Folk påpeka det, men vi var ju så stora! Försökte väl vara mer vuxen än jag var för att fylla igen de fyra år det skiljde mellan oss. 

En lång tid nu har jag lagt så mycket kraft på vårt förhållande att jag helt försvunnit.  Jag är väldigt ledsen över att det är slut, men även lite lättad för nu har jag inte ett helt förhållande som tynger mina axlar längre.

Mitt hjärta är dock i tusen bitar och jag älskar honom fortfarande. Att bo i samma stad och se han leva sitt liv utan mig kommer att vara det allra tuffaste. Jag hoppas innerligt att vi ska kunna vara bra vänner eftersom vi känner varandra så väl.

Just nu gör det bara så ont och jag behöver allt stöd jag kan få...

Kommentarer
Postat av: Linda

Sådant där är aldrig lätt. När man är så van vid att leva sitt liv med någon i så många år och sen tar det helt plötsligt slut. Men du kommer att vänja dig och det kommer att kännas bättre efter ett tag. Kram

2009-07-13 @ 13:23:15
URL: http://sannythecat.blogg.se/
Postat av: Sandra ♥

usch, så tråkigt. hoppas att du mår bättre snart och att det löser sig för dig :/

2009-07-13 @ 14:02:22
URL: http://saandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Kusin Karin

Hej Kusin! Jag hörde vad som hänt och lider med dig! Oavsett om man vet att det är bäst eller om det är mot ens vilja så gör det så ont! håll huvudet upp och försök gå vidare, va med dina vänner så mycket som möjligt och för varje dag kanske du tänker på det en sekund mindre...till sist går det en dag när du inte tänkt på det på en hel timma...och och till slut kanske inte på en hel dag! Kram på dig!

2009-07-13 @ 15:47:08
Postat av: Alexandra Hofve

Heej gumman! Jag vet på ett ungefär hur det känns så jag förstår dig. Det blir sklart bra men de är ju inget man vill höra just nu, nu vill man bara ha allt stöd man kan få. Du får jätte gärna komma ner till malmö en dag och gå i stan och fika osv om du vill. Hade varit jätte trevligt även om du är mycket äldre än mig.



Kram Alexandra

2009-07-17 @ 16:01:35
URL: http://hofve.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0