Framme i LondonBack to the top

Nu är jag äntligen framme i London. Har varit lite nervig med det här att åka själv, men det har gått riktigt bra faktiskt. Hitta en festcigg i väskan innan jag klev på tåget i Malmö och fick för mig att den skulle lugna mina nerver, men istället fick jag nicokick, luktade illa och fick ont i magen. Men det är inte så scary...hmm det är dock bara första dagen av resan så jag kanske inte ska ta ut segern i förskott. Just nu sitter jag och bloggar i salongen på hotel Metropolitan där min bror jobbar med en drink serverad. Det är ett riktigt fint hotell och när jag gick in var Ashley i Pussycat dolls på väg ut...btw. 
Resan började bra, men jag fick ta flyg in om Zurich först, vilket var lite drygt, men jag fick höra lite bekant schweizertyska och se den underbara vyn över landet. I love Switzerland och jag älskar att flyga med swiss air. Trots finanskris har de inte slutat med sin gratis fika och bjuder alltid på lite choklad och eftersom jag tog 2 flyg hit fick jag det dubbelt upp :)
Killen som satt bredvid mig till till Zurich var nog den mest potentiella att ha svininfluensan. Först satte han sig bredvid mig och osade mat och svett, sen hostade han verkligen konstant. Jag kröp upp vid fönstret för att hålla mig lite på avstånd, men då skulle hann titta ut genom fönstret. Blev lite paranoid och köpte handsprit innan jag klev på planet till London. Min syster sa åt mig ett par gånger innan jag åkte att göra det. Det ska tydligen ha blommat ut rätt bra här i England!
Väl i London skrev bror R att jag skulle komma till hotellet så då fick jag ställa mig på toan och byta om. Folk tittade mysko på mig men va fan. Roligt var det att det stod SWE på mina trosor..LOL. Tog tåg till en station för att byta till underground in till stan och ta taxi till hotellet. Rickard jobba så han var inte så kontaktbar så jag gjorde detta helt själv. STOLT!

Det blir nog en lugn kväll trots att jag redan är lite lur, men då kmr jag att prata grym tyska med bartendern juh ;)


Kommentarer
Postat av: - H *

- fan vad najs !

2009-07-27 @ 22:33:17
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: Jenny

Åh London, underbart! =)

2009-07-27 @ 23:09:03
URL: http://dendarjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0