Harry potter and the half-blood princeBack to the top

I torsdags var jag och R och såg Harry Potter! Har längtat sjukt mycket eftersom den blev flyttad och bytte datum med Twilight, men sen var den filmen så het att bytet gick an. Blev lite besviken dock för detta var ytterligare bara en film som bara är en på vägen mot sjuan.  Jag kan köpa att femman var en sådan, men där presentera man så mycket nytt och fick se Voldemort, men i denna var det mest gullroligt kärlekstrams. De fyra första har ändå varit maffiga för sig och haft ett slut men ändå inte.

Filmen var 2 och en halv timme, men det var onödigt långt för att berätta det den skulle berätta. Jag tog mig till och med friheten att gå och kissa mitt i filmen för jag missade inget. Harry Potter är bra, men detta är verkligen inte en av de bättre. Nu ska man vänta en hel evighet till på första filmen utav sjuan. Tack och lov att Twilight två kmr där emellan, för jag hatar att vänta.

Betyg: 2/4 LL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0