Kvar att göraBack to the top

  1. Shopping på Regent och Caranaby street.
  2. Vaxmuseet (Har redan köpt biljett så det får ej glömmas, vill inte gå dit själv dock, vill ju ha lite foto på mig och dockorna).
  3. Att gå på the swivel bridge som är med i Harry Potter filmen bara för att.
  4. Buckingham Palace! Får inte missa den kungliga biten och soldaterna med hattar som Marges hår.
  5. Skulle även vilja ha en bild av premiärministerns svarta dörr. Nördigt va?
  6. Att ta foto på mig själv och en röd telefonkiosk (funkar inte heller så bra själv).
  7. En London utekväll!
Vissa aktiviteter går bra själv andra inte. Bror jobbar varje dag nu tills jag åker så jag tror inte han är att räkna med. Hoppas Suss har tid med mig till helgen. Som tur är kan jag åka buss hur mycket jag vill hela veckan, Oyster card is great!

Kommentarer
Postat av: therese

Har du nå bra tips på lite "speciella" saker som man bör göra när man är i London för första gången? =) tack

2009-10-28 @ 13:55:44
URL: http://slutavarafet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0