Några Londontips?Back to the top

På måndag beger jag mig to the capital of England och hoppas på en supervecka och att jag inte är allt för pank när jag kommer hem. Har läst lite i min London Lonely planet och det blir nog lite sightseeing i form av House of parliament, en tur på Themsen och upp i London Eye. Turistigt ska det vara denna vecka jag ska ockupera mig och uppleva.

Om det är någon som känner sig manad att följa med...be my guest...alltid roligare att var 2 när de permanenta londonborna jobbar.

Och visst ja, hade du några fin fina tips?



Kommentarer
Postat av: Gabriella

Har inte varit i England, men du kan ju alltid kolla in Harrods, Trafalgar Square och sånt :)

Hoppas du får det roligt!

2009-07-25 @ 18:16:28
URL: http://gabsj.blogg.se/
Postat av: anne

oj, själv? läskigt ^^

2009-07-25 @ 18:21:12
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0