TippelitoppBack to the top

Kände inte mig så tipp topp imorse och bara för att jag är i London behöver jag ju inte nödvändigtvis "göra" något varje dag. Har dock gaskat upp mig nu och ska göra vid mig för fika och fest. Ska träffa Em i stan och snacka lite skit också ska hon berätta om universitetet hon pluggar på här. 

Senare ska bror ha fixat så jag ska på lite partaj med hans tjejkompisar idag. Kändes inte riktigt bra först "kan ni snälla va med min speciella syster ikväll", men nu ska jag inte tänka negativt utan positivt. Jag ska träffa ett par enligt min bror superroliga partytjejer och jag behöver ha roligt och jag behöver träffa nytt folk. Förutsatt att det blir så, vet aldrig med min brors planer. 

Ska iallafall snofsa upp mig redan nu eftersom det inte är lönt att sätta sig på buss hem om sen för ett ombyte. Please let this be fun! För tillfället är jag i rätt stämning iallafall...

Kommentarer
Postat av: Em

FinaLina, tack for en trevlig fika igar! Hur var resten av kvallen? Jag menar gick det bra med tjejerna och hur var dem? Hahaha! Erbjudandet om att komma till Richmond imorgon star fortfarande kvar saklart om du blir uttrakad pa att vara ensamen :-) you've got my number!



Kram

Em

xx

2009-08-01 @ 16:22:12
URL: http://inlalaland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0