Börjar falla på platsBack to the top

Vi har nu fått lite ordning på saker och ting här, men det hade känts bättre om vi hittat ett ställe att flytta till  härnäst. Men om vi vill undvika och flytta hela tiden måste vi ju välja rätt och det snart.
Så här har jag löst det med kläderna eftersom jag vägrar hänga in det i de gamla garderoberna här står. Inte plats till alal kläderna dock :(
Våra filmer är uppställda förutom alla lord of the rings och satc boxen så då känns det som att saker är som det ska vara ;)
Trädgård är guld och jag tror Festis håller med.
Fick gjort lite trädgårdsarbete för att kunna öppna grinden, men det är också allt jag gör i trädgården. Det är inte lönt att piffa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0