Fat limitBack to the top

Eftersom jag innan var arbetslös så har jag inte löst något träningskort, men nu har jag inte längre någon ursäkt för att jag inte tränar. Under de 4 veckor jag bott utanför stan gick jag in till stan en gång och cykla in en annan och tog den dära minimala joggingturen i skogen. I Schweiz börja jag äta godis som tusan i slutet för jag skulle sakna det godiset jag åt där, men come on vi har sura jordgubbssnören i Sverige oxå. Ursäkter för att inte träna och äta rätt är min specalitet och min hjärna går på dem. Men nu känns det som jag nått en fat limit, jag måsta ta tag i det.

Fukosten började nyttigt tills jag la till oboy och chokladpraliner, i need disciplin

Min lillebor tittade lite konstigt på mig när jag sa att jag var för tjock för en klänning, tog av mig den och satte mig och åt choklad. Som tur är tog han chokladen! Så nu ingen mer Ben and Jerry's till film och choklad till frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0