Inget internetBack to the top

Då var man efter många etapper av flyttning boende i en ny lägenhet som för närvarande inte har internet. Kör ut till mor och far och sitter på datan lite, så helt utflyttad är jag kanske inte. Måste ju ha internet! Så det lär ta ett tag innan jag får se Greek säsong 2. Jobbar ändå 10-18 hela veckan så det finns inte så mycket tid över just nu.

Mina första barnvagnskunder som jag hade första dagen kom tillbaka idag och köpte vagn av mig. Då måste jag få säga att jag lyckades ganska bra första dagen på jobb. Nu är det andra veckan, men det är fortfarande mycket frågor, men också många som är bevsvarade. Kan inte låta bli och kolla märken på alla babyprylar jag ser folk med ute nu.
Längtar tills den dagen jag ska bli supermamma, men det lär dröja ett tag.

Nu ska man hem till den röriga lägenheten. Var på Ikea på lunchen idag och handla massa nödvändiga grejor till lyan för under hundrallappen. Ikea är super!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0