Ny favvo tv-serie "Greek"Back to the top


Anledningen till att jag inte bloggat så mkt denna veckan beror både på jobb och på att min lillebror presentera mig för en ny tv-serie. Greek! Den är i slutet på andra nu så där är en hel del att se, så det har blivit lite maraton. Är nog på 10:e avsnitten på säsong 1 bara, men det tar sig.
 
Serien handlar sororities som har grekiska beteckningar! I Serien finns en gullig nörd som börjar på ett college där hans syster som är en sorority girl redan går. Deras syskonband är lika med noll! Sen är där glidaren/partynissen och den rike/sportige och massa andra karaktärer. Än så länge har det varit kul att titta på och jag hoppas att det fortsätter så.

Så ikväll tror jag att jag inte bryr mig om att det är fredag och fortsätter mitt maraton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0