Transformers 2Back to the top

Igår kväll var jag på Sverigepremiären av Transformers 2 och man kan inte bli besviken på dessa grymma specialeffekter. Det enda jag har att anmärka på är att det blev ibland lite för mycket komedi av det hela så att det i princip blev glöttigt. Filmen var fullproppad med action, specialeffekter och sexighet! Megan Fox är het och det syns verkligen att de gör allt för att framställa det så, inte mig emot. Tycker dock att man då kan ta av tröjan på Josh Dunham (Las Vegas) också så det inte blir så himla one way. Transformers är inte bara för killar även om det såg ut så i biosalongen.

I 2:an så har decepticons blivit kvar på jorden och Autobots och människorna har inlett ett hemligt samarbete för att spåra dessa och förinta dem och givetvis göra så att omvärlden inte får nys om det hela. Samtidigt som Sam ska börja college och ett "normalt" liv.

När jag kom ut till Audi TT:n önskade jag av hela mitt hjärta att den hade varit en Autobot eller den sjukt heta Audin i filmen, R8 tror jag. Jag vill också ha en bumblebee...

Brtyg: 3/5 LLL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0