UppdateringBack to the top

Lägenheten är total kaos och de vill inte byta ut de 50 år gamla äckliga garderoberna även om det betalas av de som egentligen ska bo där ur egen plånbok. Annars anser jag att fonden har tillräckligt, men LA hem vill inte vika undan utan gav oss en luktkudde. Nu har jag köpt en klädställning på jysk och hängt upp mina kläder på den, så jag är äntligen ur resväskorna. Jag vägrar hänga mina kläder i en masonitgarderob som luktar illa.

Jobb går prima skinka! De berömmer mig för att jag lär mig snabbt och där är alltid att göra så att tiden går utan att man sneglar. Jag tycker faktiskt att det är riktigt kul och är glad att jag får betalt för att lära mig om babydjungeln som så många andra kastas in i. Blir dock allt mer lyrisk varenda gång jag ser gravida och nyfödda, men avskräckt när någon kommer in med en huligan till barn. Alla ahhh lär väl avta efter ett tag! Men tror ändå att jag kommer vara där om tre år...då är det ju inte för tidigt ;)

Over and out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0