5 stjärnig Personalfest i bergenBack to the top

Personalfesten i lördags var riktigt rolig och trevlig och var på ett 5 stjärnigt hotell (tror det heter Waldhaus), uppe i bergen, närmare betstämmt i Flimms. Hotellet var riktigt fint och hotellområdet mäktigt och man önskar vi hade fått tillgång till dess spaanläggning. Det var hit de rika kom innan St Mauritz blev nästa tillhåll.
Vi var i lag beroende på var vi arbetar inom företaget och hoppade runt på olika stationer där lagen tävlade i, hoppa säck, soduko, limbo, kasta boll på burkpyramid, singstar, charader, frågetävling, gissa hur många karameller i burken och bygga snögubbe. Vi var inte speciellt bra, jo jag var ;), men tydligen var vi tillräckligt bra för att placera oss 3:a av hela 10 lag. Maten var i små portioner och trots att jag smakade på allt, åt jag inte allt så jag var fortfarande hungrig sen,men det rann ner en hel del rött vin.
Team Atelie/ Administration... vi tog bort allt utom / så vi hette team slash;) Byggde snögubbe av issnö så att rulla var omöljligt. Men visst blev den fin?


Priset...en check på 300CHF för utgång...vi fick en pokal som tredje pristagare iallafall :)
Klicka för att förstora!

Pokal oder hospital...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0