Snygga bilar att köpa!Back to the top

Idag skulle vi egentligen åkt skidor, men det har regnat nu i två dagar och nu kvällstid spottar himmelen ivrigt ner snö. Så istället blev det en massa ärenden och vi tittade på bilar. Eftersom butikerna förbrett för våren blev det inte så lätt att hitta skidor till mig så jag antar att jag får fortsätta hyra.

R är sugen på att ha volvo igen så vi kollade in c30 och c70, annars har han varit inne på en Audi TT ganska länge.

Volvo C30 fram
Volvo C30 bak
Volvo c70
Audi TT
Själv hade jag inte haft något emot den nya audi A5 cab. De nya Audis är så snygga.
Annars är det Volvo XC90 som gäller i framtiden när det är dags att utöka familjen, så jag kan få plats med alla kids och deras hockeybags ;)
A nice sight for the eye! Vilken gillar ni bäst?

Kommentarer
Postat av: Anonym

lite prisskilnad

2009-03-07 @ 22:33:18
Postat av: Anonym

lite prisskilnad

2009-03-07 @ 22:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0