En glidar vecka...Back to the top

Denna veckan har jag bara jobbat halva dagar. Blir säkerligen en halv dag imorgon också och på fredag har jag ledigt :) Vet inte riktigt vad jag ska hitta på dock för R jobbar för en gångs skull denna fredagen. Men våren har kommit hit och solen skiner för fullt, får ta vara på det. Snöar säkert nästa vecka igen, men då ska jag hålla kvar i dessa vårkänslor som uppstått.

Har sagt att jag ska gå till gymmet ett tag nu, men det hat ju inte blivit av förrens igår och gud vad härligt det var att träna. Tog lite tid på mig med maskinerna bara, har ju glömt lite. På mitt schema var senaste styrketräningen 6/11, gjorde lite yoga in i dec, men sen har träning uteblivit. Har gått ner lite, men det är nog mina muskler som försvunnit. Hoppas på att ta mig dit lite mer nu, men gymma är inte speciellt roligt. Ska försöka röra mig alternativt, lite gym, simma, skidor och kanske någon annan aktivitet. R har ingen mer innebandy nu, men måste ändå träna så han får släpa med mig :), för träna behöver jag.

Work it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0