Ett försök till sundhet...ett mixerköp!Back to the top

Eftersom jag länge varit riktigt, riktigt trött och det inte var något fel på något värde i mitt blod så har jag slått in på en ny riktning. Att äta sundare, och för min del tråkigare och möjlitvis äckligare. Trodde att det bara skulle vara att gå och köpa järntabletter, men nej istället fick jag en saftig testräkning som sa att det inte var något fel på mig. Hmm...man ska väl vara glad att det inte är fel på en, men järntabletter hade varit enklare än en ny kost. Eftersom jag är så trött orkar jag knappt röra mig och innan har jag kunnat äta i princip vad jag velat eftersom jag släpat mig till gymmet då och då.
Min revolution är en mixer, jag ska börja göra en massa nyttiga fruktdrinkar och sakta men säkert slå mig in lite på detox käk. Står att man känner sig underbar när man rensat ut slaggprodukterna i kroppen. Jag kommer ju givetvis fuska eftersom jag inte äter grönsaker,fisk och äter väldigt få frukter. Men jag ska lära mig! Om jag klarar att "nästan" detoxa mig, kanske jag lär mig ett och annat nyttigt den veckan man ska nyttoplåga sig och för vidare det i min vanliga livsstil.

Nu behöver jag bara en massa goda recept på fruktdrinkar...tror ni sitter inne på några tjejer, iallafall Elise, gärna utan alkohol bejb ;)

Om min gödare hade varit med på sundhetsplanen hade det nog gått lite lättare, men han lär väl sitta och vifta med sina dagliga choklad för där var inget intresse. Hursomhelst så måste jag ta reda på ifall det är mina matvanor som gör mig så trött, så ge mig styrkan att bibehålla min diciplin som jag inte har ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Läste överskriften och trodde nu har hon äntligen förstått, men nej. Man måste äta rätt även om man inte tränar .

Pappa

2009-03-09 @ 20:08:56
Postat av: Anonym

Läste överskriften och trodde nu har hon äntligen förstått, men nej. Man måste äta rätt även om man inte tränar .

Pappa

2009-03-09 @ 20:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0