Fast i en värld...Back to the top

Igår fick jag en chockerande uppenbarelse! Nu när jag tänkt på att plugga i Santa Barbara och vad jag egentligen förväntar mig av resan, så är det precis som jag förväntar mig någon sorts livsförändring. Om jag inte får denna förändring har resan då varit förgäves?

Chocken var att jag fick känslan av att jag är fast på denna plats i livet där jag är nu, och som att det är någon annan som valt platsen åt mig och sagt bli nu där, det är din plats här i livet.  Men vilken annan plats vill jag ha?
Just nu är jag väldigt inne på hur jag ska rubba denna fasta plats jag blivit given.


Kanske genomgår jag lite av en tänkarkris nu för jag tänkte att jag måste göra något som är totala motsaten från mig bara för att...ja bara för att. Åka till Los Angeles och driva runder som en låtsasskådespelerska, fast jag inte ens vill vara skådespelerska. Åka till London och dela lägenhet med många andra personer och bara klubba nätterna långa, fast jag inte vill klubba. Bara gå in i en annan värld helt enkelt, kanske gillar jag den?

Jag skrev till min bror som på sätt och vis rubbat sin plats lite genom att flytta till London och bott där i några år nu. Han skrev några kloka ord till mig som fick mig att chilla ner lite. Han skrev bl.a. att jag måste sluta vara så orolig jämnt och se till att hitta något som är 100% jag. Problemet är att jag har ingen aning om vad som är jag!

Kan ni hjälpa mig på traven? Vad är Lina?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0