Inte lönt...Back to the top

Just nu känner jag mig lite deppig och hängig och det är helt och hållet H&M:s fel. Sett ett par byxor där som jag så gärna ville ha och skulle jag ändå prova dem så kunde jag lika bra prova annat också. Hitta en del snyggt och kände att pengarna jag precis fått på kontot kommer att ryka. Byxorna satt inte som jag ville, oki, men det andra då. Jag hade ett helt lass med snygga saker och satt något som det skulle, nej. Jag blir så less, speciellt när man behöver nya kläder, har pengarna, men hittar inga. Provrum är det värsta jag vet och när det är färdigprovat är jag nästan alltid på dåligt humör. För faktum är att jag plockar alltid på mig ett helt lass för jag vet att allting inte sitter som det ska, men när inget gör det blir jag tokig. Ibland hittar jag ett plagg som sitter pefekt, men det är sällan.  Oftast är det en del av en outfit och man måste komplettera den med en snygg tröja i ett visst stuk. Kjolen m.fl hänger i gardroben och väntar på den dära matchande överdelen fortfarande.

Men innerst inne är det nog att inte ha vetskap om vad som ska hända efter april som gör mig tokigast. Sanningen är att jag känner mig färdig, redo att packa och åka hem. Jag känner att det är inte lönt att gå på volleybollen idag, jag åker snart och jag kommer ändå aldrig bli bra på det och sluta snart ändå. Ingenting känns lönt förrän jag är hemma!
Kommer att jobba mycket nu och då går förhoppningsvis tiden snabbare mot hemkomst och sommar. Längtar efter den ljuvliga sommaren med tjejerna.

Kommentarer
Postat av: Bianca

Jag sökte på google och då kommer massa i olika färger upp, det står att dom finns i dom färgerna :/

2009-03-02 @ 21:52:01
URL: http://biiancas.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: Ja visst låter det kul :) Jag tror inte att det är någon som gör det, man hinner nog inte med tanke på att man bara springer 100 meter :)

2009-03-03 @ 16:52:40
URL: http://ciaobellasanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0