Klara tentorna :)Back to the top

Nu är jag äntligen färdig med mina resttentor. Proffessorerna hade nog glömt att jag är i Schweiz och inte kan titta på anslagstavlan så de har inte skickat resultaten. Så nu kom jag äntligen ihåg att mejla och fråga och jag fick som svar att jag klarat dem...Whoho. Nu kan jag söka skola utan problem till hösten och finner mig själv på lite bättre humör.

Mina betyg som jag måste ha för att söka till universiteten i USA ligger i en flyttkartong i ett förråd med allt vi äger och det är mycket. Förstår inte att två personer kan ha så mycket saker och har nog inte förstått vidden av vårt ägande förrän det skulle packas ner och förvaras. Hursomhelst så ser jag inte fram emot att leta bland allt detta då vi inte lär behöva grejorna i förrådet på ett tag. Jag hoppas jag märkt grejorna bra, men minns jag rätt står där "Linas grejor" på en del kartonger så det är inte direkt en ledtråd till vad som är i merän att det är mitt.

Nu har de långa arbetsdagarna börjat igen och jag är helt slut. Läggdags tidigt är vad som är på programmet nu och förhoppningsvis är jag ledig på fredag och vädret bra, så jag kan följa med och åka skidor.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0