Så mycket att tänka på och beslut att fattaBack to the top

Jag borde tänka, vi borde tänka, men så länge det inte fattas något beslut är det svårt att planera framåt. Så fort jag tänker på det blir jag helt stirrig och nervös, så jag vill inte tänka. Vad blir det för beslut och hur ser lösningen för beslutet ut? Därför är det bra att jag jobbat lite mer nu och att jag gymmar så jag slipper tänka just då.

Ska R stanna här i Schweiz eller ska han hem?
Om vi ska hem är det ganska mycket som ska planera och lösas.

Vilken skola kommer jag att gå i till hösten och kommer jag in? I Sverige eller i USA?
Vågar inte ens klicka send på min ansökan av någon anledning.

Beslut att ta idag...ska jag åka med R och J och hälsa på N i Lusanne över helgen?
Börjar bli lite trött  på att hänga med grabbar...känns som de kommer ha roligare utan mig. Har en känsla av att det kommer bli mer än några öl, att jag kommer att vara själv en hel dag i skidbacken och att Jocke efter många försök till slut kommer att lyckas göra mig arg på något sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0