Spotlight: Victoria BeckhamBack to the top

Folk får säga precis vad de vill om fru Beckhams vikt och eventuella skönhetsoperationer, det är inget jag förespråkar, men kvinnan har stilkänsla. När Victoria trädde in i modevärlden och förklarade att hon ville vara en stilikon att se upp till var det många som hånade henne och hon blev en wannabe. Jag kan dessutom minnas att bilden på henne med det breda svarta bältet pekades ut som en dåligt försök till att vara stilikon i tidningarna. Senare har dock de flesta modetidningar använt samma bild för att visa hur man ska bära det breda bältet moderiktigt, just som Victoria Beckham. Fru Beckham är inte längre en stilikon wannabe hon har blivit stilikon punkt. Jag har spanat in några av hennes i mitt tycke ljuvligaste outfits! Fru Beckham ses ofta bära en Birkinbag i diverse färger, så det är inte svårt att utgå från att detta är en favorit. När hon säger att hennes största modemiss var sina tuttkreationer kan jag inget mer än att hålla med. Kreationen i sig kanske det inte var fel på, men hur de bars.  Victoria kör nu på att inte visa klyftan, utan bär numera täckande kläder i strikt lärarrinna stil. De senaste klänningarna hon burit är från hennes egen klänningskollektion.

Casual



Goes black

Goes red

Kaxig

Dollystyle

Pennkjolen

Teacher style

Party dress


Outdoor


Vilken är er favorit?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0