200 års fest...Back to the top

Idag ska jag på 200 års fest då både mor och far fyller 50 och har det tillsammans med två andra vänner som fyller detsamma. Vi kommer att vara riktigt mycket folk och jag hoppas att det blir roligt. Har i i skrivande stund dock inte bestämt vad jag ska ha på mig och eftersom jag har noll översikt eftersom alla kläderna är nerpackade.

Igår var vi och tittade på bilen och provkörde den. Den är sjukt snygg och när vi drog upp i fart och motorn spann så blev man lite tänd, på en bil hihi. Älskar heta bilar och det är därför jag är oförmögen att argumentera emot ett eventuellt köp. På kvällen blev det hockey och kortspel med tjejerna och vi fick garvat en hel del. Underbart!

Nu ska jag lugna mina nerver och tankar och lägga mig och se Twilight som brorsan har hyrt och käka jordgubbar som mamma och pappa köpt till mig för att hålla mitt humör uppe inför festen. De känner mig så bra, men själv känner jag mig som en barnunge. Men det funkar liksom!

Over and out 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0