Dh kväll med tjejerna...Back to the top

Varje tisdag samlas gänget och tittar på Desperate Housewifes och Ugly Betty och käkar kvällsmat. Igår var vi hemma hos Elise och hon hade dukat upp bröd och pålägg och gjort hemmagjord varm choklad (ingen oboy). Det var ljuvligt, hon måste lära mig det! Det blir dock inte så mycket Tv tittande då det snackas en hel del :)
Fick höra att jag var rolig att titta på när jag tittar på tv igår för att jag är så inne i det att jag gör en massa miner med ansiktet. Det är svårt att få kontakt med mig när där är en tv i närheten!

Love girl nights...Thanx E

Kommentarer
Postat av: ee

låter som en mysig "tradition"

2009-05-13 @ 22:23:40
URL: http://elinarnehed.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0