Fin bil och skitiga lgnhtr...Back to the top

En del av dagen idag har varit katastrof! Vi tittade på målvaktens lägenhet för att ev. bo där över sommaren, men det är ju inte så svårt att se varför de har lägenheten så billigt. Lägenheten på kungsgatan var nog det svinigaste jag sett och stanken var outhärdlig. Den både såg ut och luktade som om den var tillhållet för alla Landskronas hemlösa och alkisar. De visste inte om att den såg ut så! Vilken ursäkt, man visar väl inte en lägenhet så. De skulle iallfall göra om den ganska mycket, själv föreslår jag sanering och totalrenovering, men jag skulle nog inte bo där ändå när man vetat hur där var innan.

Så på lägenhetsfronten är vi inte rikare, men däremot på bilfronten och det är ju något att bocka av. Det värsta är att på nätet visar dem bara en bild på huset och inte inne i lgnhtn. Så ska man boka visningar och vänta på dessa när man rent av hade undvikit många av dem genom att bara se några bilder. Slöseri med tid juh! Grr...

Nu ska jag se film och äta BJ, har en del filmer att recencera nu.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0