För mycket rödvin!Back to the top

Melodifestivalen igår var ju ett riktigt sömnpiller! Även om jag inte trodde att Norge skulle vinna så är det att poängtera att det var ju inga svåra bidrag att slå. Sverige hamnade på en pinsam 21 plats eller något, men sen tyckte jag inte heller att hon var så bra. 

Min kväll blev desto roligare eftersom jag drack en hel flaska rödvin under tiden medan de andra låg lågt. Fy för, tror jag fortfarande är berusad nu. Var jag berusad när jag lämna tjejerna så var jag mer berusad när jag kom hem. Mot slutet kändes det som att det var precis jag kunde röra mig. Men som nybörjare på rödvin så är det ju en merit att ha druckit sin första hela flaska och idag får stå för konsekvenserna.

R är i Danmark och ser fotboll och jag ska nu fortsätta med Americas best dancecrew racet på mtv och senare blir det nog film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0