Kan inte fatta beslut...Back to the top

Hur vet man att besluten man fattar här i livet är rätt beslut? Att du verkligen är med rätt man och valt rätt utbildning! Saker som känns så rätt nu kan ju vara så fel i framtiden. Tänk om man ändå hade kunnat tjuvkika lite in i framtiden.

Skola i Sverige har jag sökt, men jag kan verkligen inte bestämma mig för skola i USA. Detta är något som kommer kosta en hel del och jag vill vara säker på att jag väljer rätt skola och får rätt upplevelse. Kommer jag in i Sverige hoppas jag på att kunna skjuta upp antagningen ett år om jag vågar åka iväg. Tänk om jag betalar för hela ansökningsprocessen för att banga ur. Allt hade varit så mycket lättare om man varit 2!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0