Storebror är hemma...Back to the top

Har nästan precis varit och hämtat min storebror vid tåget. Han bor annars i London och när han är hemma bor han i gästrummet hemma hos mamma och pappa. Just nu bor dock jag och min kära sambo i det rummet, så det återstår var han ska sova. Så från ett ha ett relativt tomt hus för sig själva har mamma och pappa nu tre av sina barn plus en sambo inneboende. Hur ska detta gå? Bara av fem minuter hemma så har jag två Rickard som svarar mig när jag frågar något. En gammal bild från någon julafton hemma hos mormor!
Hursomhelst är jag glad att han är hemma och vi ska försöka finna tid att gå ut och käka och se en film på bio efter helgens partaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0