Charlotta Flinkenberg skriver läsvärdigtBack to the top


Länge har jag surfat runder i denna bloggvärld och undrat över vad som driver den.
Att några bloggare helt enkelt har väldigt intressanta liv som läsare önksar de levde kanske. Varför annars denna uppståndelse kring dessa unga bloggare och ännu yngre läsare. Jag har hittat få bloggar jag vill återvända till för att de helt enkelt inte är läsvärdiga för mig. Jag bryr mig inte när Frida 16 gick upp på morgonen för att skriva att hon ska till skolan när det känns ganska självklart. Jag vill inte se en massa bilder på henne i push och rosa läppstift och lyssna på hennes "visdomsord". Jag skulle inte ens vilja ta råd från mig själv som 16 åring idag! Outfits och mode i alla ära, men alla bloggosfären kan inte vara modebloggare, kom med något mer tack.

Idag gick jag in på Charlotta Flinkenbergs blogg och fick värsta överraskningen när jag läste hennes inlägg där hon ger tips på hur man blir en toppbloggare. Det var det bästa jag läst på länge! Stuket på detta inlägget vill jag beskriva som en ironisk sanning. Du skrattar åt ironin, men vet att den är sann! Tackar Charlotta för ett skönt inlägg som bjuder på insikt och skratt...

Läs inlägget själva här: http://charlotta.chic.se/charlottas-insiderguide-11-budord-for-att-bli-en-succebloggare/comment-page-4/#comment-5304

Kommentarer
Postat av: Sandra

Detta inlägg föll även mig i smaken, det är sällan något på blogg,s förstasida som gör det.

2009-11-13 @ 02:50:17
URL: http://sandorama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0