China White fredagBack to the top

Igår så klicka det inte riktigt på No.5 ,så vi dissade och M tog med mig och Fi till China White istället och Fi slapp jobba den kvällen och festa loss med mig istället :) Stället var fint, lite trångt, men åhh så bra musik. Vi fick dansat en hel del och på lyset blev jag ;)

Vidare till British Luxury club för efterfest och sen åkte jag med M och Fi hem och sov av ruset i deras gästrum. Vilken skön säng! Fi skulle iväg och jobba på morgonen och M laga en megafrukost till oss med pannkakor, bacon, scrambled eggs med körsbärskompott och nutella. Du har det bra Fi! Ljuvlig frukost och jag tackar för deras gästfrihet och att de inte lät mig yra hem själv inatt när jag var så rund om fötterna. Tyckte det var en bra ide att messa en massa också lur som jag var, not a good idea, förutom med fina Gabbsan då förstås som jag inte väckte för hon var uppe med tuppen och skulle öppna espresso house och har alltid något bra att säga en.

Fina Fi, jag hade skitkul, tack för en trevlig kväll/natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0