Chokladmissbruk - dag 2Back to the top

Har precis kommit hem från jobb och har en bror med PMS som möter mig i dörren och börjar skrika och gapa. Tur man har ett rum att stänga in sig på, dåre. Jag kan klappa mig på axlen idag igen för det har inte ätits choklad idag heller, men det har varit så himla svårt ska jag säga. Känner mig som en crackhora, och med det uttalandet så undrar jag fan hur det egentligen känns att vara en crackhora.

Ska köpa en sån här tröja till min bror så jag kan få en varning nästa gång han känner för att skrika så jag bara kan springa till rummet direkt och hålla för öronen.

Jag borde ha kommit underfund med mitt missbruk när jag köpte tre feta chokladbars och tryckte in i fejjan tipp som täpp och undra var de tog vägen och Suss och Fais och t.o.m. Em titta konstigt på mig. Släng till ett paket choklad digestive där oxå....

Nä, vet ni hur jag kom till insikt att jag är en chokladmissbrukare
. Jo när jag tog hem en hel påse choklad från jobb för att skicka hem till min familj. Vad jag gör är att jag börjar äta av denna chokladen trots att jag stått på jobb och tryckt choklad hela dagen. Jag skämdes, det skulle ju skickas till Sverige. Nåja, där är en del kvar så det blir en leverans iallafall, men ändå. Hands in the cookiejar!

Eftersom det inte finns Felix här så har jag smått gjort mig av med ketchup beroendet, trots att även Heinz går åt.
Men jag kan lika bra ha pesto på lr rättare sagt vill ha det på och då är ketchupberoendet under kontroll. Men sen är jag tillbaka i Red Bull träsket och det kan jag inte sluta med nu när jag är så trött och busy.

Im nothing but Choclate RedBull addicted bitch
(och med det skrivet så undrar jag varför det inte finns redbull choklad, gud va yammi det hade varit)

Choclatesober 2 days...

Kommentarer
Postat av: Anonym

känns som vi har exakt samma problem. Idag är min fjärde chokladfria dag men ska äta lite ikväll frö det förtjänar jag... och redbull fria dagen 5 är det idag.. haha kan riktigt se dej och din bror boendes under samma tak... OMG!! puss

2009-11-19 @ 19:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0