En månad i LondonBack to the top

Idag är det exakt en månad sedan jag och Em kom till London och jag vaknar upp och har skitont i halsen. Får sjukanmäla mig och ta mig till sjukhuset där jag satt hela dagen. Den goda nyheten är att Em fick ett heltidsjobb på en cool restaurang idag och börjar redan imorgon.

London baby...

Detta firade vi med att se den romantiska filmen "the holiday", göra pestopasta och korkade upp en flaska rött vin (går till denna penicillinen).Men nu har jag riktigt ont i magen faktiskt, kan bero på att jag även krängde mer än en halv BJ också. Fick lägga pengar på en sådan nu när jag är sjuk! Ska dock jobba imrn, har inte tid att vara sjuk.

Hmm...Inte så svårt att gissa vilken tallrik som är min.

Sen har vi bara suttit med våra datorer och dj:at och kört våra psykade dialoger. Gabbi kunde inte ha parat ihop oss bättre :)

Våra vinglas...fint ska det va :)

Skrev att vi såg filmen på face och får ett mess av käraste Tessan:
Hej babe! Är filmen bra? Fan vad fin han är, mums ;) Vi saknar dig oxå hjärtat! Grattis till en månad av mod och självständighet förresten! :)

Alla älskar the holiday och Jude Law, mums är bara förnamnet. Hursomhelst så värmde detta mess och dessa ord oerhört och det är som att man är närmre varandra när man får ett mess och personen vet vad man gör här borta i eng. Puss på dig gumman!

1 English month

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jude Law e bara så jävla het!!!

2009-11-06 @ 11:48:17
Postat av: linda

hur bra är inte den filmen!?! en riktig feel-good-movie. love it!

2009-11-06 @ 18:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0