En New Moon LördagBack to the top

På lördagen tog jag mig ti F i Bush och mötte upp Marita för att chilla lite i F.s lägenhet som skulle ut. Bian ligger precis mitt emot så vi gick över för att se om där var biljetter ti New Moon och det var där :) Vi köpte biljetter ti 21.55 föreställningen, men när de skulle riva biljetterna så sa dem att vi fick vänta lite för det var 22.20 föreställningen. Vi fick vänta i tre min, men när de väl rev biljetterna så sa de "u are so lucky". Vi fatta inte mycket,  men lade märke till att den feta kön hade gått in på 21.55, medan där inte var kö ti 22.20. Visade sig att vi var väldigt få personer till 22.20 som antagligen var extrainsatt och vi kunde sitta var vi ville. Salongen fylldes på under den långa reklamen, men var ändå inte full. Nachos, chocklad och Edward och ja, nu lägger jag till Jake också för han var inte fy skam ;) Han var så söt att jag ett tag tänkte Edward släng dig i väggen, Jake ägde filmen.

Jag och Marita snackade till sent in på natten och jag tog bussen hem halv tre så även idag sov jag till kl 2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0