Första jobbeveckan överBack to the top

I fredags fortsatte jag att kränga choklad :) Inte bra...inte bra! Managern började senare så jag, M och L hade det ganska chill i butiken. Sen var jag nere och packade lite i källaren, vilket är jätteskönt.

Kommer ni ihåg att jag skrev att jag hade gett ett förslag på hur vi skulle packa effektivare och hon dissa. Tydligen behövde hon bara sova på saken för när hon ringde till butiken nästa morgon så sa hon till M att han skulle säga till mig att visa J mitt sätt för det var väldigt effektivt...haha.

Så nu är en hel vecka avklarad :), det enda som oroar mig nu är att jag får lön i slutet av nov och knappt har några pengar att leva på tills dess :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0