Fredag...Back to the top

Väl hemma  igårkväll så lagade jag ris och värmde upp currysås :) Jag kan svära på att det var ris när jag hällde i det i kastrullen, men var det var sen vet jag inte, kanske gröt...örk...vi åt det ändå. Em klagar inte för hon hävdar att hon skulle laga maten sämre, tvivlar på det. Måste ha de här exakta måtten på vatten och ris!

Em korkade upp rödvinet med sin jobbekorkskruv och hällde upp det graciöst. BTW hon ska servera på nobelmiddagen :), grattis Em. Vi började klä upp oss för att  gå till No.5, där skulle vi möta upp Fi, men när vi kolla våra mobiler vid ett tiden i garderoben så stod där att hon var tvungen att jobba och inte kom, så vi tog ut våra grejor för att dra till ett annat ställe där en vän höll till. Em ville passa på att dra hem då eftersom hon skulle jobba dagen efter på en rugbymatch medan jag ville festa vidare. Vi hade varit ute i 1 och en halv timme bara och då vet jag inte ifall hon inkludera tiden i taxin där.

På taxichaufförens GPS såg det andra stället ut att ligga nära så jag började traska på oxford st helt själv, fan vad kallt det var och jag hittade inte så bra, inte helt oväntat va. Jag gav upp och fyllekäka på Subway och tog bussen till Victoria för att vänta ett tag på bussen hem. Jag höll på att frysa ihjäl. Fick upp värmen först nu framåt sen morgon och kommer säkerlighen att bli sjuk, men har bara mig själv att skylla för det...dumma Lina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0