Grattis alla som ska på New Moon premiärBack to the top


Då har dagen äntligen kommit som New Moon har premiär, fredagden den 20:e nov. Som jag har väntat! Men gott folk detta är en filmpremiär som jag står över, antagligen för att biljetterna är slut, men också att jag känner att jag inte bryr mig just nu (så trött är jag). Ska gå och se den absolut och det så snart som möjligt, men premiären är så hypad. Alla posters och billboard i London nu är New Moon. Precis som den ens behöver reklam, men de vill nog få loss alla soffliggare som inte håller reda på datum och innefilmer och slå premiärrekord. Efter jag sett trailern och sätter ihopa den med boken så känns det nästan lite som att man redan sett den. Hoppas på att faktiskt se den snarast ändå!

Iallafall Enjoy! Speciellt mina tjejer, ta det lugnt med orgasmena denna gången va ;) Önska jag var med er, finns ingen jag hellre skulle se den med för att ni är ni och för att ettan blev en enda adrenalinskrattfest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0