Halloween fredagBack to the top


I fredags fick vi köpa sista minuten outfits efter jag slutade jobb. Butiken var svår att hitta, men vi fråga rätt kille om vägen för det visade sig att han också letade efter butiken och hade sin i-phone gps. Ville ha svarta vingar, men det fanns bara röda kvar, men det blev bäst så faktiskt. Så efter att ha förfestat på lite kopparbergs cider så tog the Angel of a Devil och Miss Policeofficer taxi till No.5 och mötte upp Fi och Johanna. När vi hoppa ur taxin var ingen i kön utklädda så vi stoppa ner våra grejor i väskan, men där var någon mer inne på klubben, men dock få. Vi är svennebrudar och bjuder på oss själva så självklart åkte utstyrseln på lika fort igen.


Vakten sa till mig "Ohh...you're no angel".

Folk försökte ta Ems hatt och sa "arrest me" och till mig gick de fram och fråga "are u an angel or a devil?"och jag svarade "Both, my mother is an angel from heaven and my father is devil and so they gave me earth". Man får ju säga att våra utstyrslar var framgångsrika eftersom så mycket folk kom fram till oss och kommentera, fast det blev lite jobbigt i längden.

På bussen på vägen hem sitter vi som vanligt på upper deck längst fram och sätter upp våra fötter när bussen gör en så hård sväng att jag åker av sätet och ner på golvet och över en äldre asiatisk man med hitler mustach. Med knäna i golvet och mitt huvud böjt över hans knä så blev det en ganska pinsam ställning flera av er säkert känner till. Tog ett tag innan jag ens förstod att jag ramlat och fick ur mig ett sorry och reser mig. Mannen säger " oh its ok", ja det kan jag tänka mig att han tyckte. Em skrattade resten av vägen hem och i sängen tills hon somna. Nästa dag kunde hon brista ut i asgrav när som bara av tanken på när jag trilla. Jag höll hårt i räcket resten av resan och ska göra det även de kommande hur jobbigt det än är. Em tyckte han var torr och skulle ha slängt till med ett uttryck som "håll i hatten", men det hade bara varit mer generande om det nu går.


XO The Angel of a Devil

Kommentarer
Postat av: Daniel

Sexigt

2009-11-02 @ 15:16:49
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0