Halloween lördagBack to the top

Det blev en dubbelutgång denna helgen, det är ju inte ofta man får klä ut sig. Det bar av till en förfest i Notting Hill där vi fick skära pumpor traditional way, men vår blev inte så bra. Försökte säga till Em att pumpan hade tre tänder, men hon sa att den hade två. Först dagen efter såg vi hur den andra såg pumpans smile...hmm.

Kill the pumpkin...

Lick the pumpkin...

På väg till förfesten när vi äntligen kom på bussen så skulle Em fram och fråga var som var närmst Portabello Rd att hoppa av när en kille utan biljett kilver på bussen. Han ger en förklaring och busschauffören släppte på honom, men börjar genast förklara sig för Em som stod där vid hans sida och skulle ha en vägbeskrivning. Det slutade med att hon fick förklara för honom att hon inte var en riktig polis...LOL.

När vi väl hoppat av var det en bit kvar, men så pass liten att taxichaufförerna inte vill köra oss. På vägen möter vi två fotografer som ställer sig i fotoställning och frågar om de får ta foto på oss och utan att vänta på svar så börjar de avfyra sina bilder. Det kändes jättekonstigt, precis som de var paparazzis och vi var något riktigt hett att fota.


Sen bar det av till en stor bar som var hyrd och jag och Beaver hamna i en liten dispyt om vem som gjorde låten freak me baby. Han visste tydligen att det fanns något orginal, men jag och de vi sjöng låten för gissa på another level så tekniskt sett hade jag rätt, för jag har inte fel ;) Fuck the orginal ingen hört. Den där ninjan är en riktig retsticka så han fick lite stryk av Em för hon var minsann ingen strippa förklädd till polis.

Det var en tjej som hade ungefär likadan kostym som jag fast med minivingar. Min undersåte alltså, vilket jag tydligen gick fram och sa till henne...hihi. Men visst körde jag kostymen bättre!? Att min gloria är högre på bilden vet jag inte ifall det betyder att jag är snällare lr mer evil, säkerligen det sistnämnda ;)

Ytterligare en trevlig kväll, men vi var riktigt trötta på våra kostymer och alla kommentarer som följde med dem sen.

XO The Angel of a Devil and Miss Policeofficer (no more)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0