Im going crazy right!?Back to the top

Idag kom jag hem till en tom lya igen, så skönt.

Igår när jag kom hem var jag så trött och skulle gå och lägga mig, yeah right. Bror skulle ut till den nyöppnade klubben som VIP London har lagt till på sin lista. Så vad gör jag jo, hit the shower och korkar upp min Smirnoff. Kvällen var trevlig och den nya klubben är så fin. Jag och bror tog oss hem aningen lura med bussen och åt vars en jätte home made burger. Love it, men det är precis jag får ner hela. Drack en och en halv liter vatten inatt och vakna upp för tidigt av att några samtalade precis utanför mitt fönster. Lyhört som det är kunde de likaväl suttit i min säng och snackat som att stått utanför.

Jaja, klockan ringer, upp och hoppa, dags för jobb. Fann mig själv sjunga där på morgonkvisten när jag gjorde mig redo för jobb och kom på att det skulle bli en busy dag idag på jobb eftersom det var Winter in stile dag i Canary Wharf och många butiker, även vi hade 20% off. Bra och dyka upp just den dagen efter en utekväll. Men fina Lina mådde hur prima som helst och har stått och skuttat sprudlande glad ppå jobb hela dagen, jobba t.o.m över. Skulle jag inte vara trött och bakis och vilja gå hem???...idag har varit en sjukt glad dag. Jag är glad andra dagar också givetvis, jag menar bara väldigt väldigt glad.

Gick genom mallet idag och dela ut choklad, people loved me och en fotograf följde mig ett tag, kan ha lett aningen för mkt för situationen var komisk för mig hihi... Inte nog med det alla grabbar tycktes ta sig en extra titt på mig idag och då menar jag inte när jag dela ut chokladen. Fråga om jag såg konstig ut idag när jag kom ti jobb, men nope, så jag får ju utgå från att jag såg bra ut i min inte helt borttagna party makeup och för lite sömn. Hmm...som sagt komisk dag...

Är det så att man ska gå ut och partaja jobbekvällar och sova för lite för att ha en energisk, glad toppendag...hmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0