It's my computerBack to the top

Nu har jag äntligen fått tillbaka min data! Just nu är vi fem personer som bor i lägenheten sen Ems två vänner anlände i tordags för ett kort besök och alla använder MIN data. Kom hem lite innan sju idag efter att ha jobbat en söndag (utan OB, finns inte här) och fick börja med att städa undan för fy fan vad här såg ut. Sen satte jag mig ner för att ha en helkväll med min data, blogga, streama, japp och bara vara uppkopplad till omvärlden helt enkelt när min bror kräver datan för att lämna in en ansökan som FN soldat som hade deadline idag.

Givetvis kan jag inte säga nej, men det tog timmar! Har hjälpt han med ansökan, så jag var lite sysselsatt iallafall, men jag fick ha mycket tålamod. Och hur tacksam är han för att få låna datan och mitt ordförråd...just det, tacksamhet är inte hans starka sida. Jag skulle vara glad att jag fått hjälpa han....arrgh. Jag fick tillbaka den vid midnatt, efter fyra timmar, det var hela min kväll åt helvete. Det kanske inte låter så farligt, men jag har jobbat sex dagar denna veckan, denna chilltiden var jag förtjänt av.

Från och med nu kan datan bara lånas när jag själv inte behöver den. Det är min data!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0