Leva som man lär och vill!?Back to the top


Detta var nog mer en peppande saying att försöka leva så bekymmerslöst för jag bröt precis mot allt i ovanstående ruta när jag ställde in min utekväll för en hemmakväll med mig själv till Em slutar jobba senare.

Japp, idag har jag oroat mig om dumma saker och jag kmr inte att bruka alkohol ikväll, nog inte ha kul hlr för den delen och absolut inte bli kär. Säga och göra vad jag vill skulle vara en dum ide för mig just nu för det kmr tillbaka på en, och jag har låtit någon bring me down :( Så det är väl därför jag tappa party moodet dessutom.

Men om vi vänder på det så kanske jag behövde bli brought down för istället för att bara köra på som jag gjort så kanske jag faktiskt även borde stanna upp någon gång, som idag och bara umgås med mina spöken om där visar sig att där är några. Kom på att jag har tyckt om alkohol för mycket på senaste och utgång är kul, men jag har svurit att inte vara en destruktiv singel så jag stanna upp ikväll för att se om jag verkligen är det. Går jag ut och dricker för att inte se spöken eller för att verkligen bara ha kul.

Och so what är där spöken så får jag fan umgås med dem tills de försvinner för alkohol lär inte ta bort dem, men jag ska inte heller låta spöken ta bort alkoholen. Nope, learn to deal för ta det lugnt är ganska najs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0