Min måndag som känns som söndagBack to the top

Igår kom tjejerna hem stupfulla mitt i natten :) Jag gick upp och höll dem sällskap lite och sjöng med i snickeboa vevan. Det är fint att veta att vårt besök har det trevligt och det har varit kul för Em att ha sina godingar här.

Sov in rejält på Söndagen, menar måndagen ;) till ett om jag ska vara mer specifik till F ringde och väckte mig. Det blev ett chockat garv från han eftersom han inte förvänta att väcka mig efter kl ett på dan. Samtalet bröts och jag somna om 5 min till. Har vaknat tusen ggr och då menar jag tusen ggr inatt. Emelie har hostat non stop och vi delar säng nu och jag sover fruktansvärt lätt som det är. Sen har vi en skola utanför och alla föläldrar och barn anländer (för det är ju mån) och det är så lyhört. Sen ville Lina O få upp Em som sover som en sten och kom in på rummet tre ggr, den hon väckte var inte Em. Sen ringde pappa vid 10 och väckte mig och ja, så jag bara stanna i sängen.

Varit lite moody idag också, men det är nog sömnbristen, så fort jag får energi kommer även allt det positiva. Guradian angel har bara spelats tre ggr idag :) och det har blivit lite känslosorteringssnack med Emlan. Så fort vi är moody så har vi kommit fram till att prata om det istället för att trycka på det och det hjälper.

Lade pengar på en burgare idag eftersom tjejerna skulle äta det, kan ju inte titta på när de äter en sådan och stå och koka pasta själv. Hämta papper för att registrera mig hos en GP fast det är Em som borde göra det nu när hon är sjuk.

Sen data, data, data, äntligen och vad har jag fått gjort inget...bror kom och fråga om jag skulle ta en paus från datan...han fick ett snäsigt...ALDRIG...räckte det inte att han förstörde min kväll igår. Har två episodes av heroes, greek, gossip och OTH som väntar nu. Men en annan dag, nu ska jag sova...öppnar butiken två dagar i rad nu och jag ska försök att inte äta choklad och dricka mycket vatten :)

Kommentarer
Postat av: Lina

tack för fyra trevliga dagar Lina :) du är en go tjej! och förlåt om jag väckte dig imorse ;)

2009-11-17 @ 01:37:48
URL: http://linala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0