Miss U...Back to the top

Igår hade jag en riktig sakne dag. Jag saknar mina vänner och hoppas på att någon av dem kommer på besök snart. Nina, Anna, Tessan och kanske Gabbi har anmält intresse, men jag vet, man ska ju ha pengar oxå. Hade varit så kul bara!

Sen saknar jag min familj, men jag ska klara mig utan att pappa håller mig i handen. Sen fick jag reda på att T3 inte längre har sina lockar som en ängel och blir nyfiken på ur gullungen ser ut nu. Vill zappa mig hem och leka med min 3 T ett tag och bli kallad mosti. Mosti miss T3!

Och eftersom jag hade en sakne dag så tänkte jag även på han, saknar jag han lr inte, men han fanns i mina tankar iallafall.

Sen skulle jag aldrig ha låtit Suss flyga hem några dagar till Sverige för några dagar blev kanske tillbaka till jul. Vi har verkligen skrattat ihopa på senste tiden. Should never had let you board the plane bitch...

Känner sig blödig, men hade jag inte saknat er så hade jag väl inte varit normal. Om jag ändå kunde vara en kall Biatch ;)

Miss U...lot's of X.es and O.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0