MoodyBack to the top

Idag har jag varit sjukt Moody! Sov lite inatt eftersom vi kom hem sent 2 inatt från Bush och jag skulle upp nio för att åka till jobb 2 timmar tidigare för att tuben brukar vara stängd och klabba på helgerna. Dock klabba den inte på min sträcka idag och jag kom till Canary Wharf mer än en timme tidigare. Hade min i-pod i öronen och slutade sätta your my guardian angel på repeat och lyssna på något peppigare, drack en red bull och tog fram min kamera. Vad kul man kan ha med lite koffein, bra musik och en kamera. Morgonen blev helt plötsligt helt underbar och Canary Wharf var min Canon playground. Pics later!

Lillian och jag hade butiken själv idag, us young newbies och det var kul. Dock blev jag lite Moody på vägen hem igen! Vissa saker måste lösa sig helt enkelt, men ibland kan inte ens dunkande musik i öronen hålla vissa tankar och känslor ifrån en och det blir inte bättre när musiken i i-poden är för känslosam.

Börjar känna att jag är färdig med London och det är inte ens slutet av november, men det är väl bara dagen mood och att jag är trött efter att ha sovit väldigt lite på senaste tiden.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Ems

Men FinaLina da! Nu far vi ta och ses sa jag kan peppa dig lite! Nar e du ledig stumpan?



xxx

2009-11-16 @ 15:40:22
URL: http://inlalaland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0