No.5 FredagBack to the top


I fredags kom jag hem från jobb lite innan 8 och var så trött att jag ibland såg suddigt och hade så ont i fötterna att jag trodde de skulle trilla av. Ändå visste jag innerst inne att jag antagligen inte skulle säga nej ti Sophie's "ska du med ut idag?" mess. Så innan jag gick hem sprang jag in om och köpte smirnoff ice där jag visste de hade erjudande och efter lite tänketid så var jag på det igen. Kan jag inte ha en lugn kväll längre?

Det bar av till No.5 och det var roligt, Fi fixar. Bror hade med en kompis och han hade bara råkat glömma att säga att jag var hans syster och att han ens hade en, så ha blev lite paff när jag presentera mig. Lämna klubben innan stängning, men det tar ändå sin tid att komma hem. Nästa dag sov jag till 2!

Tjejerna blev galna i min top shop top, men det var ju ett tag sen jag köpte den så jag lät dem veta att den inte gick att få tag i mer. Kan ha varit toppen som gjorde att en tjej kysste mig dessutom, who knows. Fick avböja ett skamligt förslag därefter också. London må vara galet, men det betyder inte att jag behöver vara det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0